BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011. augusztus 21., vasárnap

1 fejezet

nos drágáim ezt a fejit együtt hoztuk össze Alisha-val:)remélem tetszeni fog és kapunk egy két komit!:D






/Chloe szemszöge/


Korán reggel a vekkerem zavaró kattogására ébredtem.Nem bírtam kinyitni a szememet ezért megpróbáltam csukott szemmel leállítani de csak annyit értem el vele ,hogy a földön landolt.Szuper!De legalább elhallgatott.A hugom mellettem aludt , így megfordultam.Ő még mindig nem ébredt fel.Elkezdtem halkan szólongatni és közben a haját simogattam.
-Debby!Debby ébredj!Suliba kell mennünk!
-Még adj 10 percet kérlek!-motyogta álmos hangon.
-Bocsi de nincs 10 perc!Nem akarok már az első nap elkésni!-kászálódtam ki az ágyból.A fürdő felé mentem.Megmostam az arcomat , és letusoltam.Mikor visszamentem a hugom még mindig aludt.Egy kis merényletet terveztem.Megfogtam a fürdőben lévő poharat , engedtem bele egy kis hideg vizet , majd visszamentem a szobámba és az arcára csepegtettem.Úgy ugrott ki az ágyból mint egy kis macska.
-Ezt most miért csináltad?-kérdezte dühösen.
-A te érdekedben tettem , de nem mondom , hogy nem élveztem.-nevettem.
-Na meg állj ezt még visszakapod!-mondta és üldözőbe vett.Kiszaladtam a szobából le a lépcsőn át a nappalin egyenesen az étkezőbe ahol apa éppen kávét ivott és újságot olvasott.Debby abbahagyta az üldözésemet végre.Puszit adtam apa arcára:
-Jó reggelt!-mondtuk kórusban Debby-vel aki szintén megpuszilta.
-Jó reggelt lányok!Mi ez a kis fogócska?-kérdezte mosolyogva.
-Debby hideg zuhanyt kapott.-nevettem , és leültem mellé egy almával a kezemben.
-Szükségtelen volt mert már fent voltam.-duzzogott az említett.
-Örülök , hogy újra nevetni látlak Chloe.-simogatta meg apa az arcomat.
-Igen a hideg zuhanyt leszámítva én is!-mosolyodott el hugicám-De ezt még akkor is visszakapod!-fenyegetett meg mutató ujjával.
 -Oké.-forgattam meg a szememet.

Miután megreggeliztünk visszamentünk öltözni a szobáinkba.Aztán kifésültem a hajam és copfba fogtam.Aztán megfogtam  a táskám és a kabátom lementem és beültem a kocsiba.Debby és apa már ott voltak.

Enyhén fogalmazok amikor azt mondom megbámultak minket.Miután megkaptuk az órarendjeinket elindultunk a saját óráinkra.
Amikor beléptem a terembe leültem a leghátsó padba.Aztán egy srác állt meg a pad mellett.Magas volt , széles vállú  , és izmos.Szőke haja és kék szeme volt.
-Leülhetek?-kérdezte mosolyogva.
-Nyugodtan.-mosolyogtam rá vissza.
-Új diák vagy?-kérdezte.
-Aha.Ennyire látszik?-kérdeztem kicsit elpirulva.
-Tavaly nem láttalak itt.-mosolygott.
-Charol Bloom.-nyújtottam kezet-De hívj csak Chloe-nak.
-Alexander More.-fogadta fel az ajánlott jobbot.
Ekkor becsengettek és nem tudtunk többet beszélni.


most csak ennyi , de ha kapunk egy két komit akkor folytatjuk:)

4 megjegyzés:

Szandrea írta...

Tetszett..
Aranyos kis történetnek ígérkezik, ezért gyors folytatást kérek. :D
Röviden ennyi, de én mindenképpen követni fogom a blogot.
X X X
alexawozde (lexx)

Névtelen írta...

Sziasztok!

Jó fejezet lett, kíváncsi vagyok a folytatásra. Sok sikert a blogoláshoz, remélem, hogy örömmel írjátok majd a történeteiteket. Esetleg egy linkcserét kérhetek? Blogom: www.jakeandvanessalove.blogspot.com

Flóraa. írta...

AZONNAL MOST RÖGTÖN FOLYTATÁST AKAROK.! :D
Nagyon jó lett :) Én Nataliet imádom :$ :DD Mert egy morbid állat <3:D
De Alesha is biztos jól ír:)
Hajjaj Alex.. xD Róla az öngyilkosság jut eszembe :$ xD
Meg a szex.! :O :$xD
De én Bent akarok.!
Hallottátok?! BENT.!
MOST:P :D

Puszillak titeket.

Flóraa.

Daisy írta...

Sziasztok :)
Nagyon tetszik a történetetek, szeretem az ilyesmi blogokat, filmeket. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan fog folytatódni, bár lenne egy-két tippem.
Puszi.
Vámpít
P.S.: egy linkcserében benne vagytok?